Friday 11 January 2008

Nu ca zic, dar vreau sa spun

Adevarul e ca sunt usor maniaca in ceea ce priveste revistele pentru femei. Dupa cum ii marturiseam si imparatesei, le cumpar cam pe toate. Bineinteles ca majoritatea articolelor sunt despre haine, creme, smacuri si alte chestii din astea banale. Ocazional, insa, in revistele glossy mai dau peste cate un interviu ca asta. Recunosc cinstit ca nu stiam prea multe despre Vadim Ghirda. Ii vazusem cateva poze si cam atat. Dar felul in care omul asta, ajuns fotograf Associated Press la 20 si un pic de ani, vorbeste despre razboi, portret, bunatate si moralitate cu arma in mana mi s-a parut senzational. Domnilor, chiar daca vi s-ar putea parea penibil sa cereti la benzinarie o revista pentru femei, eu va recomand sincer sa faceti efortul asta. Pe site e doar inceputul materialului. Doamnelor, voi s-ar putea sa aveti deja Tango acasa, si dupa ce ati citit articolul va astept parerile.

4 comments:

maria said...

tango are super-interviuri dupa parerea mea....printre cele mai bune din presa romaneasca.

Oana Dobre-Dimofte said...

Maria: asa e. Pentru mine, cel mai de "impact" interviu al lor a fost cel cu Patapievici. In timp ce-l citeam, am facut accident cu masina. Nu, nu conduceam eu. :)

Serios vorbind, Tango chiar are interviuri misto.

Doru Oprişan said...

As cere si eu reviste pentru femei, dar ma indispun articolele din categoria "cum sa-i facem pe barbati" . Deci, pas.

maria said...

mie mi-a placut si ala cu chilian. si ala cu dana nastase, despre care aveam o cu totul alta parere. si multe altele