Friday 7 December 2007

Pentru ca exista...



...si ucide. Nu stiu cat poate ajuta un blog campania, dat fiind ca marea problema s-ar putea sa fie in randul femeilor care nu au acces la astfel de surse de informare. Cu toate astea, promovez si eu spotul asta, pe care l-am descoperit la Victor Ciutacu- pentru ca pot si pentru ca vreau. As face si mai mult de atat, daca as sti ce anume.

Va invit sa semnati si petitia Europene petitia prin care se solicita sprijin legislativ pentru acces nelimitat la servicii medicale in aceasta problema. O gasiti la www.cervicalcancerpetition.eu

4 comments:

maria said...

off topic- mi-ar fi placut sa apucam sa fumam o tigara, dar aveam jurnal in 3 minute :) data viitoare sper

Oana Dobre-Dimofte said...

Maria: Si mie! Poate ne vedem la Buzau, sambata viitoare! :D

Unknown said...

Cu mine n-ai fi stat sa fumezi o tigara, Marie:)

maria said...

oana-hmmm...greu de crezut ca vin socrii mei duminica incoace. dar miercuri si joi sunt libera, asa ca astept propuneri
victor- cu tine am mai fumat tigari si vorbesc mai des