Wednesday 19 December 2007

Ce s-a mai intamplat in timp ce noi vorbeam despre Orban

Nu ma intelegeti gresit, cred ca Orban merita ce i se intampla. Nu pentru ca a avut ghinionul sa faca un accident, ci pentru ca a mintit. Fara sa-i tremure vocea, fara sa clipeasca a mintit, asa cum ne-au mintit de atatea ori politicienii, convinsi ca se adreseaza unor fraieri blazati (ceea ce uneori s-ar putea sa fie adevarat).
Ma exaspereaza, insa, faptul ca deja nu mai pot da drumul la un canal de stiri fara sa aud de Orban. Intr-un moment din asta de enervare, m-am intrebat: "Da' altceva chiar nu s-o mai intampla?" Ei bine, iata ce am aflat ca se mai intampla in timp ce noi vorbeam DOAR despre Orban (surse: Mediafax, Newsin, Hotnews):
1. Italia renunta la decretul de expulzare a cetatenilor comunitari (subiectul isteriei media de acum doua-trei saptamani, remember?)
2. Senatul il apara pe Pacuraru si solicita documentatie de la DNA
3. Băsescu spune că nu va face plebiscit pentru Tratatul UE pentru că legea referendumului e stupidă
4. Lia Olguţa Vasilescu s-a înscris în PSD
5. Moştenitorii conacului închiriat de Mircea Dinescu nu au mai găsit nimic în imobil

6 comments:

Adriana said...

De acord, dar folkistul de la Transporturi e mult mai ofertant. În plus, cazul e tratat şi de AFP, ceea ce nu se întâmplă cu Olguţa, Dinescu and so on.

Oana Dobre-Dimofte said...

Adriana: de acord, e firesc sa fie preluat de media internationala. E firesc interesul presei, numai ca "heavy-rotation-ul" asta incepe sa semene cu isteriile traditionale care au decredibilizat pana la urma si presa noastra. Pe bune, in afara de Orban, Meteo si sport n-am vazut mai nimic toata ziua de azi!

Unknown said...

E un montaj ridicol si scarbos, care-mi produce doar greata...

Anonymous said...

Eu am renuntat demult sa ma mai uit la stirile televiunilor de nisa de cand cu moartea Patriarhului, Mailat, eliberarea lui Cozma, etc. Stirile le citesc on-line ca asa selectez ce vreau nu tre sa ma bombardeze ei cu toate inutilitatile.

Anonymous said...

Bravo blondo. Serios. Tocmai vroiam sa scriu pe blog despre fosta ta colega Andreea Cretulescu care modereaza ca o vanzatoare de zarzavaturi emisiunea Fabrica unde astazi inevitabil s-a vorbit despre Orban. Nici eu nu-l apar pe Orban, dar chiar nu am chef sa ma ascult toate gastele cum zbiara "vai dar cum este posibil asa ceva?! vai, dar dvs. d/le x,z,y,etc ce parere aveti?" si daca parerea e mai impaciuitoare "deci il aparati pe dl Orban". Andreea, mami, mai relaxeaza-te putin si crede-ma ca nu castigi nimic daca iti terfelesti tineretea enervandu-te pe teme de injustitii ale sistemului ticalosit.
Bravo inca o data Oana ca ne-ai aratat ca mai sunt si alte subiecte.

Anonymous said...

Eu inca il injur pe Orban pentru drumurile Romaniei ..si am aceeasi senzatie ca Victor..de greata