Wednesday 28 November 2007

Jay Leno Vintage

Nu cred ca v-am spus pana acum, dar imi place la nebunie Tonight Show cu Jay Leno. Ma uit aproape in fiecare seara iar martea nu ratez niciodata "Headlines"- rubrica cu articole si poze cretine din presa americana. De vreo trei- patru saptamani, Antena 3 ma enerveaza ingrozitor: da numai reluari ale emisiunilor de prin februarie-martie, sau de la inceputul lui septembrie pe care bineinteles ca le-am vazut. In seara asta, Antena 3 a batut orice record in materie de reluari: a difuzat o emisiune din...1992! Care avea si "Headlines"! In care era invitat Tom Hanks! Si in care Jay facea misto tot de "president Bush", dar de senioru'! Ei bine, la reluari din astea m-as uita anytime! Si uitati-va si voi cum aratau Leno si Hanks acum 15 ani! :)))



Later edit:
Vad ca si in seara asta Antena 3 difuzeaza tot un Jay Leno de acum multi ani, cred ca de prin 1993 si invitata e Julia Roberts. Buna idee a avut cel caruia i-a venit in cap treaba asta!

11 comments:

Anonymous said...

Damn, you must be a natural (blonde)... ;)

Jay Leno e in pauza acum, din cauza grevei scenaristilor din SUA. Sunt mai multe show-uri in aceeasi situatie. Si in State se dau reluari, nu doar la Antena 3.

Oana Dobre-Dimofte said...

Tudor:
Asa e, uitasem de greva scenaristilor... Abia tin pasul cu referendumurile si alegerile noastre ca sa mai tin evidenta sindicalismelor altora. :)
And Yes, I am (almost) a natural one...

maria said...

ce spune tudor- cu greva, vroiam si eu sa spun.....eu astept greva jurnalistilor de la noi, ca la greci. iti dai seama, o zi libera pentru toata lumea...

Oana Dobre-Dimofte said...

Maria: eu sunt sigura 100% ca n-o sa fie niciodata la noi o greva a jurnalistilor ca la greci. Pentru ca sunt prea multi jurnalisti romani carora le place sa vorbeasca atat de mult despre ei insisi, incat n-ar rezista sa nu scrie macar o stire despre greva lor...:)

maria said...

oana- pai sa scrie a doua zi, na

Anonymous said...

Circula, pe youtube, o reluare cu prima prezenta a Madonnei in show-ul lui Jay Leno; cam din vremea cand lasase "Like a virgin".
Trece timpul ceva de speriat, domnule:)

Anonymous said...

Mda...am vazut si eu reluarea :))) chiar scria pe ecran 11 june 1992...oricum a fost funny...dar m-am simtit naspa sa vad ceva vechi pentru ca imi place sa fiu in pasul cu ce e nou...tocmai de aceea ma uit la emisiunea lui J. oricum...macar sa dea reluari de prin ianuarie-februarie anu' asta.hai bafta!

switch3r said...

Hello..Sunt nou pe blogul tau :) Dar la faza cu Jay Leno..Mie chiar mi-a placut reluarea cu Jay cand era tanar si cu Tom Hanks..A fost misto...

switch3r said...

Hello ... Blondo! :) Nu o lua in sens periorativ...Chiar vreau sa vad emisiunile lui Jay de acum 2-3 ani..Si alea vechi..Imi aduce aminte de chestiunea zilei.. :)

andrei said...

ce fain! as si vrut sa vad emisiunea :D i love jay, chiar daca uneori pare cam expirat, are scenaristi buni :))

Unknown said...

oana, pregateste-te de o pauza luuuuuunga cu reluari de-ale lui jay. negocierile cu scenaristii au inceput abia saptamana asta.

o greva similara a scenaristilor a avut loc in 1988 si a durat...... 22 de saptamani. cica industria de entertainment din sua a pierdut atunci cam 500 de milioane de dolari.

oricum, ideea e ca leno n-o sa apara cu nicio zi inainte de finalizarea grevei pentru ca o sustine.