Monday 22 October 2007

Girlie post: Imi place/ nu-mi place

Am primit o mandrete de leapsa de la Zuzu, so here it goes:

Imi place:
- Cafeaua tare cu un Marlboro rosu
- Literatura de acum o suta-doua sute de ani, muzica de acum 40-50 de ani, filmele cu Audrey si Greta, moda din anii '40, '50, '60
- Sa ajut un copilas sa mearga singur pentru prima data (am reusit asta de doua ori)
- Spuma de baie cu levantica (asta e new entry)
- Sa merg pe jos singura intr-un oras necunoscut dintr-o tara a carei limba nationala n-o vorbesc
- Confirmarile ca am ales sa am incredere in oamenii potriviti
- Sa scriu despre subiecte fara nici o legatura unul cu celalalt (politice, sociale, chiar life-style). Asa imi intretin iluzia ca inteleg mai bine lumea in care traiesc
- Sa merg in masina cu muzica rock data tare
- Sa merg cu metroul cu i-pod-ul dat la maxim

Detest:
- Generatia de mall, generatia impachetata in folii corporatiste
- Marile ipocrizii care ii ajuta pe oameni sa se agate de mize meschine
- Expresia "daca astia fura si mint, eu de ce sa fiu corect?"
- Vanitatea oamenilor Bisericii
- Dispretul si agresivitatea fata de oamenii "altfel": de alta rasa, de alta orientare sexuala, cu alte opinii politice
- Oamenii carora le e teama sa-si spuna opinia

Clipe pe care mi le amintesc cu placere:
- "First-urile": primul articol, prima conferinta de presa, primul salariu.....
- Cand mi-am dat seama ca iubesc un copilas inainte de a-l vedea
- Fiecare surpriza misto care mi-a fost dedicata

Mi-as dori:
- O nunta frumoasa, dar mai ales o casnicie frumoasa
- O viata care sa nu-mi dea peste nas la fiecare 5 minute si care sa nu ma forteze sa cred ca sistemul meu de gandire a fost o tampenie

15 comments:

Zuzu said...

Danke ;)

Tre sa ne mai si jucam din cand in cand, nu? :)

Anonymous said...

Frumos...Sincer...Incearca doar sa nu uiti nici o clipa ceea ce ESTI. Intr-un roman superb - Mama Noapte - Kurt Vonnegut spunea ca pina la urma nu suntem ceea ce suntem ci sfirsim prin a deveni ceea ce altii cred despre noi. Sper ca mizeria poleita in care traim sa nu te lase sa uiti ceea ce esti.Bafta, ziarista blonda.

Anonymous said...

frumos...dar partea cu copilasul m-a pus pe ganduri :P

erasmul said...

Fie ca ceea ce-ti place sa se repete asa de mult incat sa-ti doresti si altceva ! :)

...citesti cumva ganduri din mintea oamenilor...de parca fetzele lor de hartie sunt tiparite?
...mi-e dor sa mor. Asta imi place cel mai mult ! :)
Eu.

Anonymous said...

"Detest: Oamenii carora le e teama sa-si spuna opinia"

unii au avut curaj sa-si spuna opinia si au ajuns la inchisoare. nu invata oamenii sa faca prostii si sa spuna chiar tot ce le trece prin cap.

ps: ziceai ca anul asta vrei sa te casatoresti. pe cand evenimenul?

Zuzu said...

Da, sa stii Ra ca si eu am gandit la fel ca tine, dar mi-am zis ca e doar imaginatia mea zburdalnica...
Who knows? :)

Oana Dobre-Dimofte said...

Hei, primul copilas a fost sora-mea, iar al doilea fina-mea (aka Bulinuta)! :)

Zuzu said...

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :) :P

Anonymous said...

Aaaaaaaaaaaa!
zuzu :P

handocad said...

balanta

handocad said...

balantza

Anonymous said...

Iti doresc sa ai parte de o nunta minunata cu invitati pe masura si apoi o casnicie mai mult decat frumoasa.Chiar imi place sa-ti spun aceste lucruri.

Anonymous said...

ma bucur ca am fost eu primul copilas

Anonymous said...

Imi PLace
- Sa merg in masina cu muzica rock data tare
- Sa merg cu metroul cu i-pod-ul dat la maxim

Detest:
- Generatia de mall, generatia impachetata in folii corporatist.....


Tocmai te contrazici singurica ... dar esti blonda ce sa-i faci

I-pod/disco-car/blog stuff like that == generatia mall
Dar deh trebuia sa spui ca ai i-pod si nu un mp3 player oarecare ... deh fitele daca nu se arata e pacat de bani dati ... cam de asta sa nascut si generatia mall

Oana Dobre-Dimofte said...

Anonimule: fiecare intelege din corporatism fix cat il duce capul. Din comentariul tau, ma tem ca nu prea te duce.